Certifikat

Kundetilfredshedsundersøgelse - femte gang på ti år

Camfil A/S har parallelt med de andre nordiske Camfil-afdelinger gennemført en stor kundetilfredhedsundersøgelse for femte gang på ti år. Over nogle uger interviewer vi ca. 150-200 tilfældigt udvalgte kunder i hvert land. Det er forskellige kunder hvert år, og det giver os et statistisk sikkert grundlag til at gennemføre vores forbedringsforanstaltninger.

Vores kunder driver os til forbedringer
Det er vores kunder, der gør Camfil til en markedsledende filtervirksomhed. Havde vi ikke haft en så kontinuerlig dialog med vores kunder, ville det være næsten umuligt at vide, hvordan vi skal arbejde. Vi er en privatejet virksomhed med langsigtede mål, med gode ressourcer og kræfter til at udvikle os og vokse. Vi arbejder løbende på kontinuerlige forbedringer, der gør os til en effektiv, vidende og ansvarsfuld leverandør og samarbejdspartner. Vi skal lære hele tiden, og vi har fået meget ud af de svar, vi har modtaget fra vores kunder.

Det, vi konstant arbejder med og som vores kunder har stor gavn af, er:

• Vores produktsortiment opfylder kundernes behov
• Produkterne holder en lovet og stabil kvalitet
• Produkterne leveres fra Camfil på den bekræftede tid
• Sælgerne giver en god behandling, personlig service og engagement
• Kundesupport er let at kontakte, har et højt serviceniveau og handler hurtigt i kundesager
• Tilgængeligheden af den medarbejder, du søger hos Camfil, er god
• Det er nemt at bestille via webshoppen

Kunderne stiller de højste krav til kvalitet, leveringspålidelighed, korrekt levering og ved behov hurtige leverancer.

Alt dette har vi hos Camfil arbejdet på og forbedret gennem årene. Men dermed ikke sagt, at arbejdet slutter her. Vi fortsætter med at lytte til vores kunders krav og ideer, der konstant er i fokus for løbende forbedringer, hvilket betyder, at vi kan fortsætte med at levere merværdi, som vores kunder sætter pris på.

Kontakt

Det er let at kontakte os

Kontaktinformation
KEEP UPDATED!

Tilmeld dig Camfils nyhedsbrev